Tisdag

Tänkte börja inlägget med en kort samanfattning av gårdagen...
Igår hade vi spinning på morgonträningen och jag har fortfarande ont i rumpan utav dom där sadlarna. Igår tränade jag även med A-laget, riktigt roligt! Så dubbla pass igår!

Idag har det varit en stressig men rolig dag. Satt och kollade på Victoria Secret modeller med Adam nästan hela programmeringslektionen, värst vad oidealisk man känner sig när man ser deras långa ben och perfekta kroppar, med ben som syns överallt. Sen lyssnade jag och redovisade själv på svenskan, skönt att få det överstökat också.
Sen läste vi den där hemska artikeln om en 13åring som blev pappa på engelska och hade värsta diskussionerna om det, det är moraliskt fel enligt mig att låta något sådant hända!
Matten var deg och jag fick lov att dra mig hemmåt efter bara en halvtimmes historia eftersom CK som är A-lagstränare ringde och bad mig komma ner och träna, så det blev snabba ryck hem, va hemma i en kvart och hann både äta och byta om. Sen stress till heidhallen för att träna ytterligare en jätte rolig träning med damerna.

Nu har jag precis duschat och degat en stund, ska ner och käka semla snart! Bara för att det är fettisdagen !!

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0