Torsdag igen..

Jaha, då vart det torsda kväll igen, och det betyder inget mindre än att efter 14.40 imon så har jag sportlov!! Underbart!
Idag har faktiskt varit en riktigt slapp dag. Och för er som är intresserade av mitt liv så tycker jag att ni ska lusläsa det här inlägget!!! Idag hade jag min välförtjänta sovmorgon, eller ja gick upp 7.45, för ja började ju 9.40. Hade tråkigaste läraren i tråkigaste ämnet som första lektion, historia. Idag pratade vi inte ens om historia, vi snackade om utdöda aborginer typ. Sen fick jag svara på frågor och berätta om matte/data inriktningen för ettorna, trevligt trevligt. Sen blev det att ladda med käk inför matteprovet. Jag som hatar matteprov gick för en gångs skull ut rätt nöjd, men de lär väl ha gått lika kasst som vanligt.. Sen drog jag till mölndal och träffade Oscar och Persson, vi drog till BK i Järnbrott, fråga inte varför men Persson ville ha frukost och ja ville ha glass! Gott värre!
Sen blev det hem till Persson för å glutta film, Indiana jones, den nya faktiskt, som iof inte är så ny längre.
Efter det blev det mer gosaker, för vi drog till Ogge och fika, kanelbullar och sockerkaka, MUMS!!
Sen åkte ja hem och den senaste timmen har ja varit jätte duktig och pluggat biologi. Nu ska ja mobba Andreas lite till innan jag drar mig mot sängen!

Take care

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0