Träning, Blåmärken, Utgång, Mikael, Sola

Rubriken sammanfattar både gårdagen och dagen ganska bra. Igår var jag som vanligt i skolan så det är inte något att nämna förutom att den började kasst med att vi fick stå ute i kylan i 40minuter och frysa eftersom vaktmästaren i Valhalla vägrade öppna när vi skulle träna. Elaka människor. Sen hade jag även simning i skolan och efter det var jag verkligen trött och mör. Men mer aktivitet skulle det bli.

Träningen igår kväll var faktiskt väldigt rolig, vi slog A-flickorna i fotboll som vanligt och jag lyckades få ett rejält blåmärke när jag och Mika sparkade ihop men vad gör det när man väl vinner?! , sen spelade vi på ett mål och det gick rätt bra, vi har grymt 3a försvar så akta er alla andra !!
Efter träningen fick jag skynda mig som en galning för jag skulle träffa Mikael och C.o på Chezz. Var iof inte så länge på Chezz när jag kom väl kom dit eftersom Eben blev utslängd när han råkade spilla ut en cider för nån kompis. Så vi drog vidare till BLVD där det knappt var folk när vi kom så vi slog oss ner och bara chillade och snackade en stund. Sen intog jag, Louise och Ida dansgolvet och röjde som fan en stund. Sen tröttnade dom och ville dra till Razzia då letade jag upp Mikael igen och vi slog oss ner i en soffa och hade väldigt kul åt alla människor på dansgolvet. Träffade både kändisar och "kändisar" också. Dom riktiga kändisarna kan var roligast. ANDRA AVENYN folket var på plats!!! AWESOME.
Blev en rätt tidig kväll/natt, var hemma hos mikael strax efter 2 eftersom vi båda var helt utslagna. Drog lite BK innan vi åkte från stan också, så det var bara att lägga sig direkt, mätt och belåten, och stelfrusen somnade jag i en varm säng.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag och Mikael kollade på Rainman hela morgonen, sen dusch och frukost, sen drog vi till gymmet och eftersom det var så långt kvar tills bussen skulle gå så drog jag en liten vända i solariet, och nu har jag massor av fräknar. Riktigt fräsch känner jag mig nu!
Sen jag kom hem har jag i princip bara ätit mat och glass och städat mitt rum!
Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så att melodifestivalen börjar om 2 timmar ungefär. Tills dess ska ja bara sitta här och lyssna på ABBA!

Take Care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0