Två månader försent!?

I natt kom snön.. bara lite försent! Det är ju nu man vill ha vår och värme, inte behöva frysa häcken av sig när man befinner sig ute, och inne också för den delen. Det är fan pisskallt i hela skolan förstår ni. Det är 30min tills jag börjar och jag är redan i skolan. Ursch för det! Körlektionen är anledningen till att jag är här så tidigt, och lite läskigt var det att tvärnita i snön i morse, men det gick rätt bra ändå. Nä nu ska jag gå och leta lite klasskamrater.

Tace care
! / E


Kommentarer
Postat av: jonna

Jo men vi lär ju ha två lag, och jag måste stå i mål, annars får inte jag spela åhus för min sjukgymnast och jag ska spela åhus

2009-02-19 @ 11:34:15
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0