Den som väntar på något gott..

Jag som hatar att vänta på saker sitter här och gör ingenting i väntan på att hanna ska ringa.
Blir middag hos Oscar ikväll, ska bli fruktansvärt kul faktiskt! Laga mat tsm med kompisar är inte ofta man gör, spännande. Tur att Hanna är med, annars hade jag inte fått gjort något vettigt i köket. Iof så står jag och hanna bara för efterrätten som blir chokladpannacota och hallonsås, mumma! Förrätt och huvudrätt blir en stor överraskning för den står killarna för.
Jag har även tingat allt folk att kolla på Mamma Mia, bara för att jag är totalt körd på den filmen och dessutom har dom inte sett den. Sen blir Hanna och Robin IRLare också, är lite nyfiken hur det ska gå.
Hanna och Jag kommer äga sönder killarna på  "Kvinnor och Män"- spelet eftersom vi är så fruktansvärt allmänbildade.
Blir nog iaf en riktigt mysig kväll oavsett vad som händer.

Uppdaterar imon!

! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0