Det kan iallafall inte bli värre!

Ursch, den här dagen suger! Allt blir fel och allt är bara jobbigt, FAN för det!
Morgonträningen gick dåligt, hade ingen ork i en enda muskel, enda positva var att jag tillslut fick runt 40kg i frivändning. Resten sög.
Sen engelska, vi gjorde iof ingenting på den lektionen så de va rätt lugnt. På svenskan borde ja ha varit lika duktig som Malin och skrivit den där jävla jämförelsen men icke, istället satt jag och målade drakar eftersom jag verkligen inte orkade plugga. Biologin var slapp och eftersom jag inte behövde använda hjärnan så klarade jag mig igenom den lektionen.
Sen blev det kasst igen, Körlektionen gick as dåligt. Och jag suger verkligen på att få en bil att stå stilla i en uppförsbacke. Så jävla svårt ska det inte vara, men mitt huvud ville inte lyda och inte heller min kropp. fan ursch!
Kommer hem och blir tröstad av mamma för att min dag suger, sen tänkte jag vara lite duktig och fixa inför släktträdet men näh då saknas en hel sida, spårlöst försvunnen ur datorn. Hur trött blir man inte då?! gaaah!
Försöka skriva svenska jämförelsen hemma gick ju inte det heller, så nu har jag lagt ner! Måste bara göra klart fysiken när pappa kommer hem från träningen.
Sånna här dagar borde verkligen inte få finnas!!!

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0