hektiska dagar

Helt galet vad mycket jag har hunnit med sen i måndags, fast kanske inte det jag planerade men annat kul.
Här kommer en kort resumé på denna vecka hittills.


Måndag: Seg dag i skolan, träning på morgonen, sen två långa håltimmar och sen hem käka och dega. Övningskörde lite med pappa och sen blev det att åka och jobba. När det var gjort väntade kvällsmat, tv'n och sängen.

Tisdag: Helbra dag! Lugn dag i skolan och insälld träning. Där egenträningen blev en visit i scandinavium med Oscar för att checka frölunda när dom piskade Södertälje med 3-1. Får man gratis biljetter i skolan, klart man tar dom !!
Var iof helt slut när jag kom hem och då blev det sängen.

Onsdag: Den planerade slappa gymträningen blev jobbig träning i valhalla tsm med 4tjejer i ettan och en hög killar från tvåan. Stå i mål utan knäskydd när det är kontringar och straffar tsm med killarna kan inte sluta annat än med svullna knän fulla med blåmärken. Men vad gör man inte för att rädda allt?! Sen hem och kasta i sig lite mat, träffa Hanna en sväng och planera för lördagens mys! Sen till träningen, men självklart så var den flyttad en timme så jag satt i sekriteriatet på A-flicksmatchen och pluggade biologi. Sen gick träningen faktiskt riktigt bra så det var en lyckad dag det också.

Torsdag: (Det vill säga idag) Idag hade jag veckans sovmorgon, slapp första lektion med historia sen gulachäckligsoppa i bamba. Lunchrasten blev mattelektion och jag pluggade på as bra, för hoppningsvis missade jag inte allt för mkt när jag stack för att träffa Oscar som var i stan och shoppade med sin morsa. Riktigt mycket snyggt blev handlat. Sen när ja vart smakråd i en timme åkte jag tåget till Kungsbacka för att ta mig an bowlinghallsbacken tsm med körskoleläraren. Jag lyckades riktigt bra med det denna gången och jag klarade t.om att göra en riktigt snygg sax-sväng så nu sitter jag här och är rätt nöjd över mig själv. Ska ta å dra Andra Aveny avsnittet från i tisdags nu, sen käk och sen blir det derby i önneredshallen. HÄRLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0