I'm not a girl, Not yet a woman !

Då vart det den 3 januari igen! Och det innebär min 18onde födelsedag,  och som vanligt är man lite bortglömd av kompisarna eftersom det är lov. Förhoppningsvis dyker det upp lite gratulationer senare idag! Om inte så har jag en bra födelsedag ändå, bara så att alla vet!

Redan klockan halv sex i morse kom Filip in och gav mig en grattiskram innan han åkte till jobbet, gullig bror jag har va?!
Sedan kom mamma och pappa och sjöng vid halv tio med lite presenter, men eftersom jag redan fått den stora (dyra) presenten så blev det bara en mössa, halsduk och ett kolegeblock som ja var med och köpte. Men vad gjorde det, att öppna lite paket var ju det viktigaste!

Nu sitter jag och väntar på att Sandra skall komma och äta tårta med mig, för ikväll blir det krogen för våran del, riktigt skoj ska det bli eller iaf hoppas jag det!

Kanske uppdaterar senare eller imorgon om jag vill skriva av mig mera.

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0