Men den är ju grå!..

Underbart mysig kväll/natt igår!!
Trerätters hos Oscar med Hanna, Persson och Ronk. Förrätten bestod av brödsnittar med kryddade tomat klyftor, till huvudrätt blev det klyftpotatis, fläskfilé och rödvinsås, som Persson tyckte var grå, så det var kvällens skämt. Fast som tur var så var faktiskt inte såsen grå utan brun och väldigt god! Efterrätten som jag och Hanna stod för var chokladpannacota med hallonsås, den gick hem direkt Efter allt käk och några öl, eller för min del cider, så spelade vi familjegeni. Persson vann överlägset för han kunde ju varenda jävla fråga, dumme fan! därefter var vi allmänt degiga och bara tjöta. Sen tvingade jag allt folk att kolla på Mamma Mia med mig, och även om Oscar fortfarande inte erkänner att filmen var bra så tycker han det, för musiken är ju helt klart bäst!!! Sen låg vi mest och degade i sofforna, sen fick Persson för sig att han ville dra hem så de gjorde han. Och då gick vi andra och la oss typ. Mysnatt med Oscar blev det också, du är bäst snygging !

Imorse blev det diskning på hög nivå, mindre kul! Men det gick det också, kollade på reprisen av körslaget och let´s dance också. Sen blev det dags att åka hem! När jag kom hem serverades en riktigt god söndagsmiddag, och nu sitter jag här och ska precis öppna matteboken, lika kul som vanligt!

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0