My dirty little secret!

Idag är det lördag, veckan har gått så jävla snabbt va, helt sjukt! Skolan har börjat också, riktigt roligt att träffa alla igen. Men lektionerna var ju värre, rätt segt att börja matte D nu, ursch ursch. Aja det började iof rätt lätt, så jag ska nog överleva den kursen också. Men nog om skolan!
Hade fruktansvärt rolig träning med laget igår, tills mina knän var alldeles blåa och gjorde jätte ont. Det gick riktigt bra att träna, och det är lovande inför matchen mot Hisingen imorgon. Efter träning drog ja till Oscar och hade myskväll, med tacos och säsong 3 av scrubs. Däcka iof rätt snabbt, men trevligt vare!
Åkte hem imorse när Oscar skulle lira match, kom hem med två riktigt snygga sugmärken på halsen, och ja som verkligen hatar sånt och inte haft ett sugmärke sedan 7an typ. Aja smink döljer det mesta, även sugmärken. Och jag förtjänade säkert dom märkerna, eller?!

Nu sitter jag iaf i soffan och degar och bara väntar på att det ska bli kväll så ja får krypa upp i soffan med lite godis!

! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0