Trettondagsafton!

Var duktig som var uppe och spinnade igår morse, och jag fick med mig både mamma och pappa. Svettig som en liten gris var jag efter, men vad gjorde det? Det var behövligt med ett jobbigt träningspass efter helgens latheter.
På kvällen kom Oscar och gjorde mig sällskap när jag var ensam hemma, stackarn fick sitta å kolla på "13 snart 30" med mig, riktigt typisk tonårsfilm. aja trevligt vare. sen dega vi till scrubs innan J-vm finalen började.
Dålig start på matchen från Sveriges sida och dom spela kasst i power play hela matchen. Men eftersom jag somnade efter första perioden så missade jag det. Jag vaknade lagom till Sveriges enda mål i tredje perioden.
Kom inte i säng förrän halv fem imorse. Lagom pigg nu!
Träning klockan fem ikväll med fys o grejer, ska bli gött.

Första körlektionen imonbitti också, ska bli spännande!

! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0