Underbara helg!

Med humöret på topp började min helg redan kl 12.00 igår (fredag) riktigt gött.
Igår köpte jag mig först en ny tröja som jag är helt körd på. Jätte bra, och dom som sett den tycker också den är jätte fin. Sen åkte jag hem och satte mig och (för en gångs skull) målade, det är nog det bästa sättet att slappna av på.
Sen blev det käk och i väg till träningen. Efter träningen satte jag världsrekord i dusch+rakning av ben+på klädning+ sminkning, allt detta tog 12 minuter! Och jag skyndade mig helt i onödan för jag fick ändå vänta på spårvagnen en bra stund. Sen bar det av till Mikael! Där befann sig även Richard och PJ, fan va kul de var att träffa gubbsen igen. Änna saknat dom ju. För att få upp värmen efter min kalla och mörka 2kilometers promenix från bussen så satt ja och kollade när killarna lira Call of Duty, ganska segt faktiskt. Sen kom kvällens höjdpunkt, varma mackor och film! Jätte söt film såg vi! BOLT, en disneyfilm så klart! Rekomenderar den starkt till alla som gillar barnfilmer! Sen blev det slagg,.

Imorse vaknade jag jätte tidigt och körde upp stackars Mikael redan vid 9. Drog tyvärr rätt tidigt från Mikael för att åka hem och göra mig i ordning för nästa äventyr. Efter en dusch, ett nystädat rum och ett mellanmål bar det av till Frölunda och Andréa! Vi började med muffinsbak, hur bra som hellst! Sen blev det skridskor på Ruddalen. Efter en bra stund på is gick vi hem till Andréa igen, och åt fläskfilé och klyftpotatis som hennes snälla mamma fixade. Sist men inte minst kollade vi på körslaget och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och inväntar morgondagen, eller rättare sagt dagen. Sandra kommer hit och vi ska ha riktig jävla mysdag! BÄST ! Bliddade inget mys med Sandra, för hon vart så seg !
Drog till Oscar istället, han är allt bra underbar den killen, jag är dum som inte insett hur mkt han betyder för mig innan! Du är bäst!

Puss på den här helgen säger jag bara!
Har däremot satt mig i en jobbig situation, ursch va hemsk  ja känner mig, det måste verkligen lösa sig!!

! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0