090709

Då var det torsdag ja och det innebar jobb idag med.. hmm, fast jag har ju börjat vänja mig nu så är inte lika trött på morgonen iaf.
Idag var det fruktansvärt jobbigt att städa, gårdagens fyspass har satt sina spår, träningsvärken är enorm, men det gör mig glad, för då vet jag att jag verkligen tog i. Borde nog köra samma pass på lörda eller sönda också!

Efter jobbet åkte jag med mamma och pappa till Ullared och Gekås. Skulle egentligen inte alls handla något nu, men när jag ändå var där så kunde jag inte hålla mig...
Såå, jag kom hem med nya jeansleggings, en skinnväska (praktisk att ha när jag och Sandra går ut), ett hippieband, ett jätte sött linne, en neccesär från Björn Borg, en liten present till Mikael, en design klocka och tre par jätte snygga spetstrosor, så nu blir älsklingen glad ;)!

Nu sitter jag och snackar med Sandy på msn, för vi ska ut imon!! weeeei! Och jag ska ha min nya supersexiga klänning, de ni! 

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0