allmost hero

Gårdagen var en rolig dag, eller iaf kvällen!
Fram till halv fem låg jag mest och läste 14år till salu, åååh den är så hemsk och så bra, läs den!
Sen kom Sandra och hämtade mig så vi kunde åka till henne och komma i stämning inför kvällens utgång.
Vi började med att laga köttfärssås och spagetti som verkligen var jätte god, sedan kollade vi mirakulöst nog på film, på disney chanel gick nämligen cinderella 3, den var faktiskt rätt bra.
Därefter var det dags att göra sig i ordning och finkläderna och sminket åkte på. Framåt halv elva åkte vi in till Kungsbacka och Mingel för att möta upp med Jochan. Kvällen började lite segt men framåt halv ett var det riktigt go stämning på dansgolvet. Dessutom träffade vi massor av trevligt folk!
När Mingel stängde vid tre blev det hemgång och jag sloknade nästan direkt när jag kom hem och vaknade inte förrän pappa kom upp och väckte mig halv tolv i förmiddags.
Idag har jag inte gjort någonting, läst klart min bok och varit ute och sprungit en vända bara, lagom jobbig dag!
Nu sitter jag och kollar på film, nån komedi på femman, fattar inte mycket av den, men men..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0