ful, tjock och inget att ta i

ja. det är med dom orden min pojkvän beskriver mig.. väldigt romantiskt måste jag säga!

Förövrigt har jag nästan bosatt mig hemma hos honom för några dagar.
Igår gjorde vi inte många knop, köpte godis kolla på film med PJ, Sloth och Richard, alltid trevligt. Blev tidigt i säng och sen ganska sen uppgång för min del, hann dock både duscha och äta innan Mikael behaga att vakna.

Idag har vi knappt umgåtts alls, för min nikotinberoende pojkvän har inte snusat på hela dagen och har därför varit så fruktansvärt grinig, så jag har underhållt mig själv, med hjälp av Disney chanel, Fredrik och Lina.
Duktig har jag också varit, var ute och powerwalka i drygt en timme, hann riktigt långt på den stunden faktisk, heja mig!

I skrivande stund sitter jag i Fredriks rum tillsammans med han, Lina och Mikael och kollar på nån Norsk skräckfilm, booring..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0