Jobb, jobb, jobb

Jaa.. en mindre spännande vecka faktiskt...
8 timmars jobb på Ringhals varje dag, tur att vakterna är trevliga så jag slipper känna mig så ensam när jag går där och städar.
Efter jobbet tog jag mig en riktigt jobbig löprunda innehållande både långdistans och intervaller. Avslutade "träningspasset" med streching i åskvädret, så nu efter en härlig dusch och ett mål mat så känner jag mig riktigt nöjd med mig själv. Något mer finns inte att säga om min dag...

Förresten så är det bara drygt en vecka tills jag drar ner till Åhus och lirar beachhandboll med världens goaste gäng!
LÄNGTAR!!! Dags att räkna ner! Så idag är det alltså 9 dagar kvar, och jag ska jobba 7 av dom.. seeegt! Men jag får ju min belöning sen iaf!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0