Lördag och helg igen...

Nu har jag äntligen lite semester från jobbet, och är ledig fram till vecka 32...

Dagarna som varit sedan jag uppdaterade i måndags har innehållit det mesta..
I tisdags jobbade jag som vanligt och åkte direkt hem till Mikael för att avnjuta en mysig eftermiddag med honom.
Vi åt mat, kollade på de åtta små och väldigt söta igelkottsbebisarna som bosatt sig i deras trädgård, vi kollade på film (you,me and Dupree med Oven Willson bla.) och bara hade det allmänt mysigt..

I onsdags började dagen med jobb som vanligt, och underbart nog var det sista arbetsdagen för den här gången, för eftermiddagen spenderades i bilen påväg till Åhus för att lira beachhandboll med resten av laget. När vi kom ner till campingen reste vi vårt tält och grillade korv med resten.

I torsdags började matcherna, och under dagen hann vi spela 7 gruppspelsmatcher med blandade resultat. Trots att matcherna bara är 10minuter är det riktigt jobbit att spela handboll i sand. Bra intervall träning kan jag avslöja!
På kvällen avnjöt vi våran middag på en resturang med hela laget och pizzan var verkligen efterlängtad.

I fredags (igår) avslutades gruppspelet med dåliga resultat och inget slutspel för oss, tyvärr. Så det blev att sätta sig i bilen och åka hem igen. Orkade inte vara kvar och kolla på det andra lagets A-slutspel, där dom åkte ut i semin mot Önnered. Kom hem rätt tidigt och det var ju skönt, och vi kunde ha en famlijekväll och fira Filip som fyllde år i torsdags.

Idag.. Regnar det och det är inte kul!  Ligger i soffan i bara pyjamasen och väntar på att Mikael ska ringa. Vi ska nämligen gå ut och äta ikväll, mysigt ska de bli, trots skitvädret!!!
Men tills dess kommer jag nog inte bry mig om hur jag ser ut och gå runt här hemma i min frölunda t-shirt i storlek XXL.

Tjingeling

ps. bilder kommer snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0