Måndag

JOBB, JOBB, JOBB, Träning.. ja så har min måndag sett ut i princip. Ganska ointressant faktiskt! Men för den som vill ha en lite mer detaljerad update så fortsätt att läsa..

Imorse var jag alltså uppe med tuppen, klockan ringde redan 05.30 och efter en rejäl frukost bar det av till jobbet. Med radion på högsta volym i bilen så gick resan riktigt snabbt.
Efter det så har arbetsdagen bara flutit på, och vid 14.45 var det äntligen dags att åka hem.

Jag kom hem lagom till maten och efter att ha låtit måltiden smälta lite gav jag mig ut på en löprunda som avslutades med fotarbetesövningar och en jävla massa utfallssteg. Bra gjort måste jag säga!!!

Resten av eftermiddagen och kvällen har jag spenderat i lugn och ro på mitt rum, och nu tittar jag på Lasse Berghagen på TV.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0