Mera jobb...

Jaha, då var det Onsdag och nu har jag bara 2 dagar kvar på jobbet innan det är helg, riktigt skönt!!
Eftersom alla vet hur man städar så finns det ingen anledning att berätta vad mitt jobb egentligen går ut på, men jag tar mig friheten att sitta inne i vaktpentryt och läsa skvallerblaskor och dricka oboy en stund varje dag, gbanska mycket roligare än att städa iaf.

Efter jobbet åt jag en moccabakelse från Åsa hembageri, riktigt god! Men som vanligt när jag äter något sött och gott måste jag träna efter! Så efter att bakelsen hamnat i magen tog jag cykeln bort till friskis och körde ett stenhårt gympass. Vilken jävla träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Var längesedan jag verkligen orkade köra igenom hela överkroppen ordentligt och idag kändes det riktigt bra, kunde köra tungt och många repetioner, så morgondagen kommer bli seeg, men det är det värt!!

Nu när jag har duschat och kommit till rätta så kollar jag på "stora byggslaget", riktigt kul att se hur så många viljor kan komma överens om hur ett helt hus ska se ut! Aja nu börjar det bli riktigt intressant här..
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0