om jag kunde drömma...

De två senaste dagarna, dvs igår och idag, har jag till största delen spenderat med näsan i min nya favorit bok.
Om jag kunde drömma, boken med den underbara orginaltiteln Twilight, är bara så underbar på alla sätt, jag är helt jätte förälskad i den lidelsefulla kärleken mellan Bella och Edward...

Annars har jag inte gjort mycket på två dagar, igår gick jag en långpromenad i innerstan och även en sväng på kungsmässan och idag var jag och gymmade med Filip och Sofia. Sen fastnade jag med nästan i min bok igen..
Passade även på att se filmen en gång till, alltid lika bra även om jag vet vad som händer hela tiden...

Sandra, dumma unge som fått mig att älska Twilight.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0