Shoppingsöndag

Efter några timmars sömn, vaknade vi. Sandra stack ganska snart till jobbet medans jag degade en stund hemma.
Efter att ha duschat bort gårdagskvällens lukter och gjort mig i ordning åkte hela familjen till Freeport för att spendera lite tid, och tydligen var det många som tänkt samma sak, fullt med folk i alla affärer!
Köpte en födelsedagspresent till Filip, han fyller år den 16juli om någon är intresserad. Passade även på att köpa mig en keps, första gången i världshistorien jag hittar en keps som är lagom liten och inte får mitt huvud se ut som om jag hör hemma i Jeremy och gänget serien.  Och för att chocka alla lite ytterligar kan jag tala om att det är en ljusrosa frölundakeps, den ni!
När vi fått nog av affärerna på Freeport åkte vi till Kungsmässan för att handla mat. Jag och Filip bestämde oss för att gå en sväng i stället och jag hittade en riktigt fräck klänning på Gina, den är tänkt att användas vid nästa utgång. Köpte också en BH, det behövdes kan jag tala om. Sen bar det av hemmåt för en välförtjänt måltid!




Min fina keps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0