Söndag, summering av helgen

Jaha då var det slut på det roliga för den här gången, imorgon väntar mera jobb.. Fast denna veckan bara tre dagar, för sen drar jag till Åhus och lirar beachhandboll!!!

Den här helgen har gått på högvarv och i fredags var det utgång med Sandra och Jochan som väntade. Ett besök på The Queen startade kvällen och sedan bar det av till BLVD, men efter nån timme tröttnade vi, det var fan bara drygt folk ute, inge roligt, så vi bestämde oss för att dra hem och sova istället. Klockan två kunde jag och Sandra, dyblöta av regnet, krypa ner i sängarna.

Vid elva denna Lördag kom vi till sist ur sängarna och begav oss in mot stan för att ta oss en vända bland all REA. Vi avslutade dagen med en mysig fika, goda muffins stod på menyn. När vi senare, närmare besämt halv 6 kom hem igen var det dags för Sandra att ta sitt pick och pack och åka hem.
Kvällen tillbringade jag hemma, passade på att städa i garderoben, det behövdes! Såg även på den mysiga filmen proof, med mamma och pappa. Skönt med en hemmakväll.

Idag är det söndag och när jag kom upp ur sängen i förmiddags, eller ah vid tio iaf, blev det en vända till gymmet med mamma. Så imorgon kommer jag ha nådig träningsvärk hoppas jag!

Resten av dagen har jag tillbringat på terassen med en veckans nu framför mig, alltid trevligt att uppdatera sig om kändisvärlden. Dagen har alltså flutit förbi och nu är klockan snart åtta.
 
Dags för sängen snart, för imorgon blir det jobb!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0