Tisdag-Onsdag med Mikael

Igår eftermiddag efter att jag hade kört ett lite hårdare träningspass och bakat kladdkaka så tog jag bilen till Mikael.
Jag såg två avsnitt av prison break (för andra gången i mitt liv) innan det bar av till farmor Monika för middag med lite släkt. Mikaels faster med två barn och man är nere från Katrineholm och hälsar på, så då fick jag träffa dom också, riktigt trevliga människor. Däremot kan fyra killar med vattenpistoler och fotbollar (oavsett ålder) bli ganska jobbiga i längden. Mikaels kusiner är väl kanske 4 och 6, och han och Fredrik blev ungefär lika gamla när leken tog vid. Men alltid roligt att leka! Maten var jätte god och sällskapet trevligt så vi kom inte därifrån förrän vid halv elva. När vi kom hem så kolla vi på nån helsjuk film innan vi gick och la oss.

Dagen har till största delen spenderats i stan. Jag och Mikael har köpt oss nya skor. Vita och fina!
Efter ganska många timmar av letande hittade äntligen Mikael de skorna han ville ha så då var vi nöjda och åkte hem.
När Mikael senare åkte till gymmet tog jag bilen hem till mig och körde ett eget litet gympass, bålträning behövs alltid och jobbigt är det!

Imorgon blir det nog inte många knop gjorda, ett träningpass och kanske ett varv med dammsugaren, men det återstår att se.. NU ska jag däremot äta..


Njut av bilderna sålänge!


två av åtta Igelkottsbebisar som bor hos Mikael !!




Vilka skor är nya?

Mikael har rakat av sig håret  =(

För vi har nya skor!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0