update av veckan

Den här veckan har bestått av sol,bad och till viss del jobb och därför har jag inte orkat blogga något alls. Men en snabb update av veckan kan jag dela med mig av..

Måndag: Slapp dag hemma i trädgården
Tisdag: uppgång 5.30 för att cykla till och sen även från jobbet, ca 2 mil. kom hem strax innan 8 och somnade igen. Vaknade sen och körde ett fyspass, innefattande mycket armar. Efter ett svettigt pass blev det en snabb dusch och sedan åkte jag till Sandra. Sol och bad vid en sjö var det som gällde större delen av dagen. Åkte hem framåt kvällen och fick besök av älsklingen min som sov hos mig.
Onsdag: uppgång 5.30 för ytterligare en cykeltur till och från jobbet. Kom hem, duscha av mig och kröp ner i sängen hos Mikael. När vi vaknade nästa gång gjorde vi oss i ordning för en heldag på stranden och begav oss till Åsa. På kvällen blev det biopremiär av Ice Age 3, Jätte mysig film måste jag avslöja och absolut lika bra som de tidigare.
Torsdag: uppgång 5.45 för att åka bil till jobbet, lite lat idag måste jag säga. Men körde ett tungt bålpass när jag kom hem istället och träningsvärk fick jag. Åkte in till stan för att träffa Mikael på eftermiddagen och vi fastnade på heden där det spelas partillecup, så handboll och värme för hela slanten blev det. När jag senare skulle hem på kvällen så går inga tåg till Kungsbacka så fick ta blå "snigelbuss" hem istället. Det blev en kort visit hemma för att sen åka till Mikael för en myskväll med bad och gos.
Fredag: uppgång 5.20 för att åka till jobbet ända från Mikael. Kom hem och la mig och sov länge, när jag vaknade igen var det dags för en andra vända till jobbet. Eftermiddagen spenderade jag och mamma vid havet, i Lerkil närmare bestämt. Mycket skönare än att bli vändstekt i trädgården. Varmt i vattnet var det också, och allt toppades med en bra bok! Resten av fredagen tar jag som det kommer men det börjar vankas grillat så nästa stopp blir vid matbordet!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0