update lördag-söndag-måndag

Lördag: Blev en lugn dag, eftersom jag var rätt sliten efter Åhus. Framåt femtiden kom däremot Mikael hem till mig och vi degade ytterligare en stund innan vi åkte in till stan. I stan blev jag bjuden på middag utav älsklingen på Chez där maten var fruktansvärt god, prisvärd och mättande!! Efter några timmar i stan åkte vi hem och beslöt oss för att avsluta kvällen med mys, så en vända till hemmakväll för att hyra film och köpa godis passade bra. Efter en jätte trevlig och mysig kväll så somnade jag i armarna på min älskling.

Söndag: Sen uppgång ur sängen var det som gällde! När vi kom upp ur sängen framåt ett blev det frukost och sen iväg till gymmet. Blev ett lagom jobbigt pass och sen åkte vi hem och åt god mat med mamma och pappa.
 
Måndag: Efter ett snabbt besök på banken för att hämta min lön så bar det av ut till Stockared och Sandra. Jag och Sandra gjorde precis sådär lagom mycket! Kolla TV, laga mat två gånger, var ute och gick, pratade, spelade singstar och pratade ännu mer, innan jag åkte hem på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0