when you look me in the eyes..

Idag är jag helt såld på BackstreetBoys gamla dängor, av någon anledning tillfredställer dom mig..

Förövrigt så är jag trött idag, antagligen har vädret sin påverkan även på mitt humör, aja sånt är livet.
Dagen började annars med att mamma väckte mig och ville träna så det gjorde vi, och jävlar vad jag körde på tungt idag, hoppas på träningsvärk imorgon helt enkelt!
Därefter åkte vi hem för mat och dusch innan vi åkte till Freeport och K1 för att strosa runt lite. Handlade mat också. Vi avslutade våran runda på Intersport på K1 och där köpte jag mig en jävligt snygg bikini, billigt nagellack och boken 14år till salu, så nu har jag och göra !
Nu är jag hungrig igen och väldigt sugen på popcorn så drar väl mig mot köket snart!!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0