en torsdags kväll

Eftersom sommaren har kommit till Sverige så har jag inte haft tid eller vilja att sitta vid datorn. Så mycket annat är roligare förstår ni..
En snabb uppdate av veckan kan ni ändå få..


Måndag: Låg mest och solade/sov i trädgården och bara njöt av värmen, passade på att läsa en bra bok också. På kvällen vart det löpfys med laget, alltid lika kul! När jag kom hem blev det tidigt i säng för jag var jätte trött av någon anledning.

Tisdag: Uppgång 05.30, yes!!! Åt en rejäl frukost med havregrynsgröt och sedan bar det av mot Jobbet, eller ah mammas jobb, där jag skulle städa innan de började. När jag kom hem vid 07.20 somnade jag som en stock igen och mamma väckte mig vid 10 när hon skulle åka.
Även denna dag full av sol och värme spenderades mesta dels hemma i trädgården. Det blev en vända till banken också för att uppdatera allt som går när man fyllt 18, helt okej!
På kvällen vart det hinderbane fys med laget, längesen jag svettades så jävla mycket, Det är nämligen bastuvarmt i våran träningshall, annars var det en kul men jätte jobbig träning. När jag kom hem denna kväll blev det också tidigt i säng, man blir trött av att vara ute i det fina vädret och att träna så mycket.

Onsdag: Denna dag började med att jag och Sandra tog bussen till Vita sand för att steka i solen och passa på att spana på alla beachboys, haha. Efter en heldag på stranden blev det bio i stan. Premiären av The proposal, riktigt rolig och söt film, helt klart  sevärd med Sandra Bullock i huvudrollen!

Torsdag(idag): Vi kom hem sent igår och Sandra sov hos mig så vi passade på att åka till stranden idag också. Blev iof en kort visit på beachen idag eftersom jag kände att jag behövde ta igen mig i skuggan för att kunna prestera bra på kvällens coopertest! Och tro det eller ej men trots den fruktansvärt tunga träningen vi har just nu så sprang jag helt okej måste jag säga. Efter träningen åkte jag till Mikael och här sitter jag. Har lärt mig att spela TV-spel idag, skräll!!! Spelade LittleBigPlanet, jätte roligt spel med söta gubbar.

Näh nu blir det väl sängen snart kanske.. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0