Grattis på födelsedagen..


Grattis på födelsedagen älskling <3



Igår fyllde Mikael 19år och det firade jag med fysträningar i heidhallen! Svettigare träningar får man leta efter i den här värmen. Efter två jobbiga fyspass med löpning och styrka, fick vi jätte god mat som Kristian fixade.
Sedan satte jag mig i bilen för att åka och hämta biobiljetterna till IceAge3 premiären! Därefter bar det av mot Billdal och Mikael. Hos Mikael blev det grillad torsk som Tobba hade fångat själv och såklart jordgubbstårta till efterrätt, alla födelesedagsbarns favorit.

Kvällen spenderade jag dock inte med Mikael utan jag valde att dra in till Kungsbacka och hänga med Jochan och Sandra (bilder kommer), vi hade kul, speciellt åt att Sandra blev så ful på alla kort, haha..
Blev en ganska tidig kväll då jag skulle upp ganska tidigt i morse för att träna, åkte hem till Mikael igen och sov tillsammans med honom, så mycket mysigare än att sova själv.

Idag vart det samma träning som igår och lika svettigt såklart! Träningshelgen avslutades med lite godis och möte inför höstens kommande säsong. Sen fick vi gå på "sommarlov" med order om att träna ordentligt!
På vägen hem passade jag på att ta mig en sväng förbi freeport och jag hittade mig en jätte fin björnborg t-shirt, prisvärd och allt!
När jag väl landat hemma i trädgården passade jag på att börja läsa en ny bok och ta igen mig lite i skuggan. Hela eftermiddagen har spenderats på ungefär detta sätt, jävlit skönt måste jag säga!

Nu sitter jag här och skriver lite, är alldeles för trött för att hitta på något kul ikväll så blir en hemmakväll i soffan och eventuellt något på tv.. Men innan dess ska jag joina mamma och spela lite kort i trädgården.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0