Helg med älskling!

Här sitter jag nyduschad och fräsh och bara njuter, för jag har haft jätte mysigt med älsklingen!

Efter en lugn dag hemma med pappa igår så åkte jag till Mikael lagom till fotbollen. Såg andra halvlek och tyckte faktiskt det var rätt åt Sverige att dom förlora när dom brände så mycket lägen.
Sen vart det film och mys halva natten, det gillar vi!

klockan halv 9 i morse kom dagens skräll!!! Mikael väckte mig!! Fatta, jag som får kämpa jämt med att få upp honom innan klockan ett varenda morgon och nu väckte han mig, man börjar ju undra vad som hänt! Men det gjorde inget för det var skönt att komma upp i normal tid för en gångs skull.
Denna tidiga uppgång innebar att vi hade massor av tid att hitta på något kul på, och det gjorde vi!!
Det blev en tur in till stan, med fika på condeco, lite fönster shopping och.. höjdpunkten slottskogen!
Vi hade verkligen en jätte mysig dag, trots de små regnskurarna.
När vi kom hem till Mikael igen blev det käk, och det var verkligen behövligt, óch när maten fått smälta bar det av hemåt, och idag var det inte vilket färdmedel som hellst, utan en cykel!
1,8mil på 40minuter innebär att det går snabbare att cykla än att åka buss, så det lär bli fler cykelturer till Billdal i sommar. Bra träningsrunda, för svettig blir man!
Nu blir det mys framför tv'n, tjingeling!

Bilder från slottskogen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0