Jobb

Idag borde jag haft en stegräknare på mig, för jävlar vad jag har gått.. nästan i 8 timmar har jag gått runt med en stor städvagn och dammat, torkat golv, tömt papperskorgar osv. Ett städjobb är verkligen ingen dans på rosor vill jag lova! 
Jag går runt där själv bland all vaktpersonal och gör mina sysslor och kan verkligen ta det hur lugnt som helst och trots det är jag helt utslagen när jag kommer hem. Som tur är, är alla vakter väldigt trevliga och man får sig ett leende och en liten kommentar då och då, och det är lite skönt.
Imorgon jobbar jag sista dagen den här veckan sen får jag ha sommarlov precis som alla andra i 2 veckor innan det blir mer jobb!

Näh, nu måste jag tydligen sitta och vara trevlig när resten av familjen äter!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0