Lördag och inget regn!

Så är det faktiskt, det har vart jätte bra väder hela dagen, inget reng och rusk idag inte.. jag har t.om kunnat ligga och sola i värmen!
Annars idag har jag övningskört och letat efter svarta trädgårdsslangar med pappa, vilket inte fanns någonstanns i hela kungsbacka.
När vi kom hem fick jag mig ett uppdrag att bära tunga grästorvor och jord till den snart färdiga uteplatsen, och den kommer bli SÅ fin!
Mitt på dan blev det lite paus i arbetet för att äta mat hela familjen och sen fira mamma och pappas födelesedagar med tårta och paket. Efter det la jag mig i en solstol och solade och läste, riktigt skönt!
Men sedan kl 18.00 har jag varit ensam hemma och det är mindre kul. Har bara pratat lite i telefon med min pojk, ätit mat och kollar nu det sista utav filmen babel, ganska bra faktiskt!
Blir väl sängen snart så att jag kmr upp imon i hyfsad tid, är trots allt ganska trött. Hoppas på lika bra väder imon så att det går att vara ute och njuta av sommaren.

Näh nu blir det inte mkt mer skrivet här
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0