Måndag och sista skoldagen

Jaha, nu var det äntligen slut för den här gången.. I morgon är det skolavslutning för näst sista gången.
Efter ett år fullt av läxor och prov får jag äntligen springa ut på mitt sista sommarlov, som iår kommer bestå av 4 veckor jobb och massor av annat kul!
Dagen i övrigt bestod av lekar och tävlingar tillsammans med alla andra naturelever, en ganska lagom avslutning på mitt näst sista år som gymnasieelev.
Tänk att nästa gång jag sätter min fot i skolan så går jag mitt sista år i skolan (vad jag vet än), lite läskigt att alla inbygda vanor från alla år i skolan helt plötsligt kommer att försvinna och ändras till nya lika viktiga mönster i vardagen. Men det är då och inget jag behöver tänka på än.
Nu närmast ska bara jag njuta så mycket jag bara kan av det här välförtjänta sommarlovet!!!
puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0