Midsommar

Idag är det midsommar och jag sitter för tillfället hemma hos Mikael och väntar på att något ska hända.
Dagen har förövrigt sett ut ungefär såhär..


Vi (jag och Mikael) vaknade vid 10 tiden och passade på att mysa en stund innan vi gick upp för att äta frukost.
Förmiddagen gick sedan väldigt snabbt och vid ett kom Rickard och hämtade oss för att åka ett ärende in till stan. Vi var hemma igen vid två och bara några minuter efter det kom familjen Wetterlundh för att äta midsommar buffé.
God mat som alltid när Tina lagar den, men jag väntar ändå på att Mikael ska överaska mig med riktig gourmet mat någon dag, men det kommer väl.
Efter all mat och såklart jordgubbar och grädde så gick vi iväg för att få med oss lite tradionellt firande med både femkamp och dans kring midsommarstången, trevligt!
När vi kom tillbaks för drygt en timme sen (halv 6) drog alla vuxna och just nu sitter jag som sagt nere hos Mikael och förtillfället är även Fredrik (Mikaels bror) och hans kompisar här nere och lirar CoD och allt pangpang ljud börjar trötta ut mig..
Aja, vi får väl se hur kvällen blir, update kommer väl imorgon kanske.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0