Skolavslutning !

Idag vart det skolavslutning, riktigt skönt att äntligen få det efterlängtade sommarlovet. Däremot kunde ju vädret varit lite bättre, men som tur kom det inget regn förräns nu på kvällen.
Tyvärr hade jag ingen kamera så jag kunde inte ta några kort på när våra helknasiga lärare ställer sig på scen och kör ett abbamedly. Men aja det finns kvar som ett minne ändå.




Efter skolan skulle klassen vidare till slottskogen för volleyboll men tyvärr fick jag dra mig mot stationen för att hinna med tåget till Varberg.
I Varberg sen blev det en liten promenix på stan och en välbehövlig lunch innan det bar av mot Varbergshälsan där ett dopingtest genomfördes.
Eftersom pappa fick vara chauför passade jag på att övningsköra hem och när jag kom hem blev det bara ombyte till träningskläder och sen bar det av till Järnbrott för träning. Fysträning är ju allas favorit, men jag kommer inte komma upp ur sängen imon, gött är det!!

Näh nu ska jag faktiskt fira min första sommarlovskväll med sömn! Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0