Snart sommarlov!

Nu är det verkligen inte långt kvar i skolan.. Dagarna går så fruktansvärt snabbt och inte är jag ledsen för det.
I måndags vaknade jag hos Mikael och trots att det tog emot så gick jag upp för att bege mig till skolan. Hade bara en lektion och det var fysik så rätt onödig dag. Men jag fick iaf gjort lite fysik inför provet och det är ju bra.
Sen vart det bara hem och vila en stund, för att sedan åka till träningen där ett hårt fyspass väntade, somnade väldigt snabbt när jag kom hem. riktigt skönt!!
I tisdags var det uppgång redan klockan sju, trots att jag var ledig från skolan. Körlektionen på morgonen gick bra, bara lite mer träning så är jag fit for fight för en uppkörning. Efter detta bar det av till skolan, där jag skulle servera alla studenter. Riktigt roligt att få vara med och göra ett litet inside jobb! Efter utspringet bar det av hemåt och efter en snabb vända hemma åkte jag till träningen, fys även idag, fast det var rolig fys om nu fys kan vara rolig?!
Kom hem ovanligt tidigt och efter en stunds mysande i soffan gick jag och la mig.
I dag (onsdag) Tidig uppgång, klockan 6 som vanligt när det är morgonträning i skolan som står först på schemat! Efter gymmet och frukosten bar det av mot delsjön där vi skulle ha lite mysigt med klassen. Vi paddlade kanot och tog rast på en udde där jag, Johan och Fredrik passade på att bada. Sen paddlade vi tillbaka och åkte hem. Passade på att träffa Mikael en stund förut också, det gör mig alltid lite extra glad!
Resten av kvällen borde gå till plugg inför morgondagens prov, men icke sa nicke för jag orkar inte!

Resten av dagarna innan skolavslutningen ser ut på följande sätt:
Torsdag - Fysikprov och fysträning
Fredag  - 12.00 Sandras utspring, 13.00 Mikaels utspring därefter studentskivor
Lördag - 1,8 mils cykeltur till Mikael
Söndag - inget planerat, blir nog degdag
Måndag - klassdag med typ brännboll, fysträning
Tisdag - SKOLAVSLUTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0