Sommar och sol?

Jaha, mitt sommarlov fick ju en sådär start när det gäller vädret, men annars är allt bra.
Har inte orkat uppdatera sen i tisdags men det har knappt hänt något roligt sen dess ändå.
Min första sommarlovsdag spenderades hemma eftersom ingen hade tid och lust att umgås. Så jag passade på att gå runt i hela huset och plocka iordning på allas grejer, duktigt av mig måste jag säga!
Igår, dvs torsdag, spenderade jag med Mikael i stan där vi gick runt och tittade på alla människor och bara hade allmänt trevligt, för vi hade verkligen ingen lust att bara sitta hemma en hel dag, trots det dåliga vädret. Så stan blev enklaste alternativet.
Blev iof en tidig hemgång från stan för att hinna käka och fixa inför träningen, första handbollsträningen på länge faktiskt, ingen fys idag alltså. Istället för att åka hem efter träningen begav jag mig till Mikael för en myskväll, och självklart blev det mys och film. Filmen var iof sådär kul, en svensk film som hette "säg att du älskar mig". Handlade om tonårsbekräftelse och allt sånt, ganska hemsk måste jag säga. Men gillar man svenska filmer som jag tror många känner igen sig i så se den. Eftersom filmen slocknade jag direkt, ursch vad trött jag var.
Vaknade i morse utav Mikaels väckarklocka, redan kl 9. Men inte gick vi upp då! Nääh, det blev en lång morgon med mys i sängen, innan vi äntligen kom upp kl 12.
Resten av dagen har bara flugit förbi, kom hem från Mikael vid 15.30 och det är inte mycket som har hänt sen dess.

Så här ser golvet ut när det är städat..


Älskling som verkligen vill vara med på kort..

Näh nu ska jag faktiskt gå ner till mamma och pappa och kolla på finalen av talang 2009 !
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0