Söndag - Degdag

Idag har jag verkligen degat nått enormt och det har varit så skönt! Välbehövligt att bara få vara för sig själv efter en veckas med jobb och tre dagar hos älsklingen.
Jag kan faktiskt inte ens säga vad jag har gjort idag eftersom jag knappt vet det själv, hela dagen har bara flutit förbi.

I övrigt för den här veckan kan jag avslöja att jag faktiskt bara tränat två gånger eftersom jag ansåg att min kropp behövde en "hel" vilovecka för första gången på över ett år, och min kropp kommer vara fit for fight inför kommande veckans hårdträning. Eftersom det är sista veckan av "vårens" försäsong kommer det bli riktigt jobbiga träningar. Men jag ska vara duktig även under ledigheten har jag planerat, så jag inte kommer till "höstens" försäsong helt jätte slö.
 
För er som är intresserade kommer nedan en liten träningsplanering för kommande vecka...

Måndag: löpfys + medicinboll och spänst
Tisdag: Cirkelfys / hinderbana 60/30 x 12 x 3
dvs, 60sek arbete 30sek vila - 12 gånger och sen 3 gånger
Onsdag: Ledig
Torsdag: coopertest på slottskogsvallen
dvs 3km löpning på tid
Fredag: Ledig
Lördag:
morgonträning, fys 2 timmar
eftermiddagsträning, fys 2 timmar
Söndag:
morgonträning, fys 2 timmar
eftermiddagsträning, fys 2 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0