söndag

jaha, då vart det söndag igen.. inte för att det egentligen hade spelat någon roll om jag hade haft ett vanligt sommarlov. Men nu när man är stor så jobbar man på sommrarna och det är precis vad jag ska göra från och med imorgon. Eller nja så farligt är det ju inte, ska ju faktiskt bara jobba fyra dagar denna veckan och sen är jag lite ledig.

Oavsett så började morgonen hel mysko, jag vaknade 9.14 med hjärtklappning för att jag hade drömt en hel konstig dröm. Många "experter" säger ju att drömmar speglar saker som man upplevt eller tänkt på. Men den här drömmen var hel sjuk och absolut ingenting som skulle kunna reflektera något i min värld. Tyvärr tänker jag inte avsölja drömmen eftersom detta inlägg skulle bli alldeles för långt då.

När den här myskodrömmen väckt mig så somnade jag snabbt om och vaknade en timme senare och bestämde mig för att det var dags för frukost. Mina morgonpigga föräldrar är som alltid vakna när jag går upp och så även idag.
Efter att frukosten fått sjunka ner lite blev det en härlig löprunda och därefter både spänst och bålträning, duktig är jag!
När jag senare kom ur duschen gick jag en promenix ner till stationen för att möta Mikael och vi gick en liten sväng på kungs tills magarna sa att det var dags för mat. Då gick vi hem och åt både god mat och tårta.
Därefter blev det film och mys till "Benjamin Buttons otroliga liv"  , jag  gillade faktiskt den filmen även om den var lite wierd. Aja, Mikael fick tyvärr dra sig hemmåt efter filmen eftersom jag har lite och pilla med innan jag somnar tidigt ikväll, det blir nämligen upp och hoppa redan 05.45 imon.
Aja nu ska jag försöka hitta TV4sport eftersom det är handboll som jag vill se..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0