Studentfiranden

Idag har mina underbaringar Sandra och Mikael tagit studenten och självklart skulle det firas!
Min dag började redan 8.00 och efter att ha laddat med frukost bar det av en snabbis till kungsmässan för att köpa lite blommor till alla studenter vi skulle hälsa på.
Klockan 12.00 var det äntligen dags för Sandra att få springa ut i arbetslivet och efter att ha uppvaktat henne lite på plats knatade jag ner till nästa studentutspring, nämligen Mikaels! medan jag stod och väntade  på att klockan skulle slå 13.00 kom det en redig regnskur och det var inte kul. Uppvaktade min älskade Mikael med rosor och pussar. Medans Mikael åkte flak passade jag och pappa på att åka hem och dra på oss lite torra kläder innan vi hämtade upp Mikael och åkte till hans mottagning. Där blev det lite buffé och presentöppning och trevliga människor som alltid.
Därefter bar det av till Sandra för att uppvakta henne med lite presenter. Där stannade vi rätt länge för att äta tårta och umgås med alla trevliga släktingar.
När vi väl kom hem vart det en snabbis över till Jocke för att gratta med blommor och kvällens sista anhallt var hos Johanna där vi åter igen blev bjudna på mat och tårta.

Blev lite långtråkigt efter en stund så jag passade på att dra mig hemåt för att kolla på tallang och mysa i soffan.
Nu kom pappa hem så ska lägga in alla fina bilder på mina favoriter.  Några kommer upp här på bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0