Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 23 och fortfarande ung
2. Vem var den sista du träffade? Filip och Oscar
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? sidendressen eller nått
5. Vem ringde du senast? Mikael
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Alldeles för långt för att skriva i ett sms, till Christoffer
7. Vad är dagens planer? sitta hemma och tycka synd om mig själv
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 12.15 alldeles för sent
13. Har du någon gång hittat en katt? njaa, kanske jag har
14. Vilken är din favoritplats? Guadelope! handbollsplanen eller på en klippa vid havet..
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogårdar, mörka och trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis bor jag utomlands och spelar proffshandboll, en man hade inte skadat heller.
17. Vad skrämde dig som barn? Åskan
18. Vem fick dig att skratta senast? don't remember
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja absolut
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2 (värmland och halland)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? never
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? alltid, lite för social kanske
27. Vilken är din favoritglass? typ magnum almond eller nogger typ
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta hemifrån kanske, shoppa och resa.. näh jag vet inte
29. Tycker du om kinamat? Inte okej!
30. Tycker du om kaffe? Nja, latte på café funkar!
31. Vad dricker du till frukost? mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? beror på om jag sover själv eller inte
33. Kan du spela poker? klart, bluffpoker ;)
34. Tycker du om att mysa? Alla tider på dygnet !
35. Är du en beroendemänniska? Och det betyder vadå?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hmm, nääh tror inte det
37. Vill du ha barn? Ja! fast inte än
38. Kan du några andra språk än svenska? hum, engelska och skolspanska ?!
39. Har du någonsin åkt ambulans? ne, inget jag vill göra heller
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet !
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, fika, smycken osv
42. Äger du dyra smycken? Jadå
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggumin
44. Vem är den roligaste människan du känner? finns många!
45. Välj ett ärr på din kropp? varför? vilken människa har bara ETT ärr på kroppen? Aja jag väljer mitt stora fina ärr på ryggen isf
46. Vad har du för ringsignal? Nicke och Nilla - Du är det sötaste som finns
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? I en kartong på vinden ja
48. Flirtar du mycket? hahaha, inte nu när jag har Mikael
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Modellab
50. Kan du byta olja på bilen? tänk att det kan jag nog
51. Har du fått fortkörningsböter? Har man inte körkort kan man inte få böter
52. Vilken var den senaste bok du läste? Sjöjunfrun
53. Läser du dagstidningen? ja, fast oftast bara sporten och serierna
54. Prenumererar du på någon veckotidning? nix
55. Dansar du i bilen? svårt att dansa sittandes?
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en av alla dikter jag skrivit
58. När var du i kyrkan senast? hmm.. Annika och Mathias bröllop
59. Vilka personer utmanar du? Alla som läser min blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0