Update av midsommarhelgen

Ja, här kommer en fortsättning på min midsommar..
Efter att vi suttit nere i Mikaels rum någon timme kom Rickard och vi satte oss istället på altanen och bara chillade och grillade i några timmar. Sen drog vi hem till Thielen där även Sebbe var och vi njöt av kvällen på deras terass. Framåt 11 åkte vi tillbaks till Mikael och vi alla 5 fortsatte att chilla och njuta av natten tills det började regna och vi tvingades gå in. Då passade vi på att städa undan lite och vi kom faktiskt i säng ganska tidigt, redan vid 2 faktiskt.

Dagen (lördag) har jag i princip spenderat i sängen tillsammans med min underbara pojkvän. Vi gick inte upp och åt frukost förrän vid 3 och efter det gick vi en lång och mysig promenad i solen, och kom tillbaks lagom till maten vid halv 6.
Utan att någon av oss tänkte på det så hade vi faktiskt 4månader idag, så grattis till oss!
Iallafall så åkte jag hem vid sju tiden för att spendera kvällen med min familj. God mat och mys framför tv'n är alltid lika skönt!
Näh nu ska jag faktiskt dra mig mot sängen, det är ju en dag i morgon också! Då blir det städning och pyssel på schemat. Nattinatti...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0