Äntligen helg!

Japp, då var det fredagkväll och ännu en vecka närmare lovet.

Vaknade i morse och det låg snö på marken, neej! Jag som var jätte taggad inför coopern, som blev inställd pga av allt det vita och slaskiga på marken. Istället blev det Innebandy och Basket för alla handbollare, var ju sådär kul när killarna passade över huvudet på en, men innebandyn var roligare.
Var bara i skolan till 11 idag, sen bar det av till Osteopaten för att äntligen få ordning på ryggen, wonderful!!
Är lite mörbultad nu dock, solade innan träningen också, så nu har jag massor av nya fräknar igen, det gillar vi!

Innan träningen skulle vi hinna packa en jävla massa påskägg och äta hur mkt godis vi ville, gott!
Efter träningen fick jag för en gångs skull åka bil hem, min gulliga pappa kom och hämtade mig, och vi köpte kebabrulle på vägen hem också, mums! Rejäl uppladdning för morgondagens tur till Ullared!

Magnus Samuelsson van Let's dance också, det var bra, för han hade roligare dansnummer än Laila!

Nu sitter jag och lyssnar in wonderful som Anna ska sjunga i Idol imon! LYCKA TILL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0