Äntligen helg!

Underbart! Sitter hos älsklingen och väntar på att han ska komma ur duschen. Tråkig är han, pluggat projektarbete sen jag kom för en timme sen och knappt sagt ett ord, så ja somnade på soffan nästan direkt, och sen går han och duschar.. Luktar gott utav Tinas jätte goda mat iaf, så blir väl snart käk! Jag är jätte hungrig.
Förövrigt blir det en lugn kväll, mys, film och godis.. och får jag som jag vill blir det även let's dance!
Näh nu ska jag ta och stressa min kära pojkvän lite..

Take care!
! / E


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, stressa honom inte, då kan du inte utpressa honom på att se lets dance sen! ;)

2009-03-21 @ 17:43:51
URL: http://emmautanv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0