Är våren här?

Rätt bra fråga va? Är våren här nu eller är det bara några dagar som solen tänker lysa på oss? Förhoppningsvis är den här för att stanna, på riktigt!
Saknar min babe också, ursch, snart en hel vecka sen ja träffa han.. En mysig promenad i solen med någon man tycker om hade inte varit fel, men får vänta tills imon med det. Fast någon promenad lär det inte bli med den lata pojken, men massor av mys ska de bli!!!

Har vart på körskolan en bra stund idag, börjar närma sig uppkörning!! När det är tänker jag inte avslöja.. det blir en överraskning för alla!

Ska bara dega hela kvällen idag, imon blir det morgonträning-biologi-idrott-matte, innan jag får komma hem! Men veckans höjdpunkt ligger helt klart på vad som händer i helgen!

Fredag-Lördag ska ja va hos babe och bara ha det jätte mysigt!
Söndag så åker jag till Sandra och umgås, fan va längesen de var, ska bli jävligt kul att ses mer än 2 sek på stationen! puss på det!

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0