Grå måndag!

Måndagar är så otroligt sega, det är 5 hela dagar tills det är helg och ofta är dom bara allmänt tråkiga. Och lite extra segt var det idag, eftersom det har regnat eller snöat hela dagen och himlen har varit otroligt grå och dyster.

Började dagen med morgonträning och som vanligt efter Johannes gympass kommer jag ha träningsvärk, men alltid kul i gymmet!

Första lektionen var ett två timmars pass i matte, gaah segt! Fick iof gå när vi kände att vi inte orkade mer, då vart klockan redan 11.30 och vi drog oss mot bamba för käk, för en gångsskull ätbar mat, spagetti och köttfärssås.

Biologin började inte förrän 13.25 så fick gjort all engelska läxa tills på onsdag, fast egentligen borde jag kanske ha pluggat fysik eftersom jag har prov på torsdag, men icke! Får ju inte lägga ner 110% på varje ämne för Lena längre så...

Min dag fick ändå se sitt ljus trots den grå himlen och dåliga vädret!
Träffade nämligen Mikael i stan efter skolan, vi gick ett varv , han passade på att klippa sig, riktigt snyggt blev det också! Sen käka vi på donken och drog oss hemmåt.

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på ABBA och har både pluggat lite fysik och ätit pizza och semla, fyfan vad fet jag känner mig !

Take care!
! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0