Helg, helg och stressig vecka på ingång!

Hm, helgen började väl i fredags, med träning och kvällsmys med laget i heidhallen!! Åt spagetti och köttfärsås som några bruds lagade på 1,5 timme.. Inga snabbmatskockar inte! Gott var det iaf. Sen blev det munkar och film. Filmen som var våran match mot kärra var väl sådär att kolla på. Åkte hem med Charlotte innan matchen ens var slut, skönt!

Var hemma vid typ tolv och då bestämde jag mig för att dra ner till rumpan och träffa Mikael, Sebbe, Richard, Sloth och Thielen. Alltid trevligt med er! Träffade lite annat kul folk också. Drog sen hem till Richard en stund, kollade lite på Torkel i knipa innan jag och Mikael begav oss hem till mig för att sova! Slocknade direkt och vaknade inte förrän vid 10.

Hade världens mysigaste pojkvän på morgonen och jag ville absolut inte gå upp ur sängen! Men tillslut tog tiden ut sin rätt och vi fick ta och göra oss i ordning för att hinna med bussen till Mikael.
Sen åkte vi med Thielen till önneredshallen där dom skulle lira med B-laget i div4. Inte en alltför spännande match men som tur så träffade jag lite folk jag kände med och snackade. Satt sen med Sofia på läktarn och fick träsmak redan efter 20minuter. När matchen var slut drog vi oss tillbaks till Mikael och degade en stund, blev pizza och melodifestival innan jag blev hämtad av pappa också!
Kul att Malena Ernman vann med La voix!

Idag har jag bara gjort duktiga saker! Jag har städat hela rummet, t.om garderoben! Sen blev det lite historiaplugg och Let's dance repris! Eftersom det även är underbart vårväder idag så blev det en löprunda på drygt 4 km och lite benfys!
Sen dusch, lite matte som behövde göras och sen mat!!! Nu ska jag ta och åka på VIP-kväll på freeport med mamma, köpa bröllops present till Annika och Mattias!

Take care!
E /  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0