I natt är jag din..

Japp så står det till, tänk om Mikael kunde ta och komma hem snart så jag slipper sova ensam! Saknar honom en aning!

Idag höll jag förövrigt på att försova mig rejält, jävlar vad jag stressade, vaknade 8.47 istället för när klockan skulle ha ringt 8.20. Så det blev till att skynda sig massor för att hinna med tåget som gick 9.17, men det gick och jag kunde andas igen. Jag hatar stressiga morgonar, det blir aldrig bra..

I skolan hände inget, bara matte,eftersom jag inte hade någon morgonträning, skulle till läkarn och kolla mina leverfläckar så missade biologin också, rätt skön dag faktiskt.

Nu sitter jag och funderar på om det börjar bli dags för käk. Har försökt göra lite på programmeringen (så Lukas om du läser så vet du att jag är duktig) men det gick inget vidare så gjorde svenskan istället.

Sen blir det gym på friskis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Att kolla upp leverfläckar är väl lite biologi ? ;) Oj, jag tror inte jag har träffat Andreas sen han bodde i Sverige! Hälsa honom från mig :)

2009-03-31 @ 14:30:51
URL: http://emmautanv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0