Lördag

Dagen började med att hela familjen satte sig i våran blåa saab för att åka och kolla på cykel till mig och annat trevligt..utan att vi hittade någon cykel som dög åt mig. Innan jag skulle bege mig till önneredshallen blev det käk på BK.

I önneredshallen träffade jag alla min underbara lagkamrater, alla var samlade för att kolla när våra herrjunorer mötte RIK i HJ-sm, finalsteget. Tråkigt nog fick dom stryk med en massa mål. Kollade även på Önnered-Sävehof där önnered stod som segrare efter 50minuter. Riktigt bra match!

Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och kollar på film med mamma och pappa!

Imon ska jag spela med farmen, mot Aranäs.. gaaah nervöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0