nu får det vara nog..

Näh ursch, nu får det vara nog med jobbig smärta i ryggen, jag avlider ju.. gaah! Riktigt korkad är jag som inte tagit tag i det tidigare och måste spela sista seriematcherna fullproppad med smärtstillande och linement. Aja det har ju gått hyfsat det med.
Förlust mot ett riktigt bra Sävehof igår, med 10 bollar, men jag är ändå nöjd med min egen insatts!
Vinnst idag mot ett uppgivet Aranäs med 16 bollar, bra match från våran sida, och jag är nöjd trots att min rygg dödar mig nu efteråt när linementet är borttvättat.
Trots att matchen inte var särskillt spännande var det kul att träffa alla gamla godingar, vi spelade ju tillsammans i nästan 10år, så det smärtar att se hur dåligt det har gått för dem i juniorserierna.
Önskar alla Aranäsbrudar lycka till i kvalet mot Div1 iaf!

Nu ska ja nog ta mig en macka och sen dra mig mot sängen!

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0