Onsdag!

Idag är det onsdag och halva skolveckan har redan gått.. underbart! För att kortfattat beskriva min vecka kan ja säga att:

måndag bestod av, morgonträning, skola, träning med a-laget och sen plugg

Tisdag, dvs igår var ja i skolan, hade historiaprov, körlektion och träning. träningen var förövrig svinjobbig! Sprang intervaller från heidhallen till askimsbadet och tillbaks, sen inneträning. gaah!

Onsdag, idag! har jag som vanligt vart i skolan, hade morgonträning såklart!! Fick även godkänt på fysikprovet, tackolov!!! Sen bar det av till körskolan där jag lyckades få gjort två tester innan jag tröttnade. Sen en vända i solariet då jag kände mig lite blek! Sitter nu och väntar på att Mikael ska dyka upp vilken minut som hellst, ska nog ta å sätta på mig degkläder innan dess också, sen blir det grekisk sallad och mys!!

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är verkligen seriös med din träning du kommer ju lätt bli ngt riktigt bra:O typ bäst?

2009-03-12 @ 14:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0